باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

از این که به وبلاگ من سر زدید خیلی ممنون

بازم بهمون سر بزنید

این وبلاگ آپدیته آپدیته

هر چی خواستین بگین بزارم تو وبلاگ

عاشقتونم

راستی این آدرس یکی از وستان گلمه

این وبلاگ درباره ی عکس های عاشقانه است

حتما بازدید کنید

jezjez.loxblog.com


راستی صلوات یادتون نره

سمت راست زیر فال حافظ براش

لینک گذاشتم



نظرات شما عزیزان:

Miss blair
ساعت13:55---28 خرداد 1392
axe sajad chie baz?

حسین حسنی
ساعت17:49---8 فروردين 1392
سلام من لینکت کردم و از تبادل اتوماتیکت استفاده کردم ولی وبلاگم ثبت نشد. لطفا اگه از وبلاگم خوشت اومد تاییدش کن و در پیوند هات قرار بده... سعی می کنم زود به زود آپ کنم

اینم آدرسم

hhasani.lxb.ir

سریع بهم خبر بده......... لطفاااااااپاسخ:چشم


amir
ساعت15:00---21 اسفند 1391
سلام
مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییی


ابوالقاسم
ساعت22:36---15 تير 1391
برای بدست آوردن جنس مخالفت بارش قلب ایجاد کردی کلک،شیطون
پاسخ:نه بابا ما خودمون یکی داریم خیلی هم از سرمون اضافیه


novina
ساعت12:49---14 تير 1391
$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$
آآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپممممم ممممم...



میلاد
ساعت20:58---9 تير 1391
سلام امیر جون از وب خیلی لاستفاده کردم اگه خواستی من لینک کن

عالی وبلاگتچشم


ایوب
ساعت19:46---9 تير 1391
سلام
وب زیبایی دارین . سپاس


ROoOoOoOoOoOYA
ساعت14:43---8 تير 1391
سلااااام میتونی بری کپی کنی....

mohammad
ساعت20:06---7 تير 1391
سلام وبلاگت خوبه اگر شار‍‍ژ ايرانسل يا همراه اول خواستي به سايت سر بزن و آنلاين خريد كن اگر هم راهنمايي خواستي با من تماس بگير : 09147804214

آشنا
ساعت19:57---6 تير 1391
سلام

وبلاگت در موضوعات مختلف خیلی باحاله لذت بردم
پاسخ:نوکرم از شماست


جان
ساعت18:57---6 تير 1391
سلام وب بسیار زیبایی داری من لینکت کردم شما هم منو لینک کن ممنون میشم مرسی

مجتبی
ساعت0:28---3 تير 1391
سلام از وبلاگت دیدن کردم
تو هم بیا به ما یه سر بزن و نظر بده
دوست نداشتی دیگه نیا امتحانش مجانیه
منتظرت هستم
اومدی نظر یادت نره
www.saayeh.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 تير 1398برچسب:اطلاعیه ی مدیر وبلاگ, ] [ 23:13 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 891997
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33